Apie Clonable

Clonable - jūsų svetainių ir interneto parduotuvių klonavimo ir lokalizavimo įrankis.

El. paštas
info[@]clonable.net
Telefono numeris
+31 492 77 52 69
Adresas

Verslo centras Gemert
Scheiweg 26
5421 XL Gemert

Per sieną

Per sieną

Galvojate apie savo svetainės ar internetinės parduotuvės plėtrą užsienyje? O gal užsienio vartotojai patys žino, kaip rasti jūsų svetainę? Tai gera žinia, nes reiškia, kad augate. Kitose rinkose tiesiog susiduriama su kitais iššūkiais. Šiame tinklaraščio įraše skaitykite, į ką reikia atsižvelgti.

Perženkite savo ribas

Augant tarptautinei e. prekybos rinkai, vis dažniau užsisakome prekių iš užsienio. Tarptautinės platformos neįtikėtinai sparčiai tobulėja. Tai taip pat atsispindi populiarėjančiame "nearhoring" sektoriuje: didelės įmonės vis dažniau perkelia savo sandėliavimo vietas iš didelių šalių, pavyzdžiui, Kinijos, į arčiau namų esančias vietoves. Tai susiję su tiekimo saugumu ir visos grandinės tvarumu. Pavyzdžiui, mados srityje gamyba iš Azijos perkeliama į Turkiją ar Portugaliją. Grandinės sutrumpinimas yra labai orientuotas į Europą.

Dėl šio augimo olandų interneto parduotuvėms yra didelė rinka: europiečiai vis dažniau perka užsienyje. 13 % Nyderlandų interneto parduotuvių lankytojų atvyksta iš užsienio. Tikimasi, kad šis augimas tęsis ir toliau: po 10 metų įstatymai ir kiti teisės aktai bus daug labiau suderinti ir orientuoti į tarpvalstybinį verslą, todėl užsakymus užsienyje bus dar paprasčiau ir greičiau atlikti. Tačiau reikia nepamiršti svarbių dalykų. Vien tik ES yra 27 šalys: kiekviena jų turi savo taisykles ir pageidavimus. Todėl svarbu susipažinti su šalimi, į kurią norite vykti. Apie skirtingas šalis ir į ką atkreipti dėmesį skaitykite čia.

Nyderlandų interneto parduotuvių lankytojų atvyksta iš užsienio.

Per sieną su "PostNL

Jei užsienio pirkėjams ir yra kas nors svarbu, tai patikimumas. Reikia apsvarstyti, ar pirkimas iš užsienio svetainės yra toks pat patikimas, kaip ir pirkimas iš vietinės svetainės. Tai daugiausia priklauso nuo to, kaip užsakymas siunčiamas ir grąžinamas. Klientas turi pasitikėti, kad jo siuntinys bus pristatytas geros būklės ir kad jį bus lengva grąžinti, jei jis jo netenkins. Be to, visi nori žinoti, kada jų siuntinys bus pristatytas, todėl reikia, kad būtų galima sekti ir sekti.

Pristatymas

Laimei, šiais laikais išsiųsti produktus per sieną beveik taip pat paprasta, kaip ir Nyderlanduose. "PostNL" siūlo patikimas ir paprastas siuntų siuntimo į užsienį paslaugas. Tai galite padaryti lengvai naudodamiesi patikima ir esama "PostNL" paskyra arba susikurti paskyrą. "PostNL" siūlo įvairius siuntimo sprendimus, priklausomai nuo siuntinio dydžio. Iki 2 kg sveriantiems siuntiniams jie siūlo išmanųjį sprendimą, siunčiamą pigesniu tinklu. Sąskaitoje automatiškai sukuriamos visos muitinės formos. Taip pat galima susieti savo interneto parduotuvę su PostNL paskyra. Tai automatiškai sugeneruos jums siuntimo etiketes, o tai paprasta, tiesa?

Lengvas grąžinimo sprendimas skatina pakartotinį verslą

Daugiau kaip 10 % visų užsakymų grąžinama. Sporto ir žaidimų prekėms - net 15 %, o drabužiams ir avalynei - ne mažiau kaip 25 %! Todėl labai svarbu užtikrinti gerą ir patikimą grąžinimo procesą. Jūsų tarptautinis klientas taip pat labiau linkęs pirkti, jei žino, kad galės grąžinti pirkinį be jokių problemų. Laimei, " PostNL" siūlo gerą paslaugą ir šiuo atveju. Bendradarbiaudami su patikimais partneriais užsienyje, visada netoliese rasite išvežimo punktą ir galėsite priimti surinktus grąžinamus daiktus. Priklausomai nuo siuntos svorio, taikoma atitinkama grąžinimo procedūra. Be to, Europoje galima sekti grąžinamas prekes naudojant sekimo ir atsekimo sistemą.

Sekimas ir stebėjimas

Naudodamiesi "PostNL", savo siuntinius galite visiškai sekti naudodami sekimo ir atsekimo sistemą ne mažiau kaip 7 kalbomis! Tai suteikia klientams pasitikėjimo: jie visada žino, kur yra siuntinys. Kaip minėta anksčiau, "PostNL" taip pat siūlo galimybę sekti ir atsekti grąžinamas siuntas. Taip galėsite patys sekti grąžinimo rezultatus ir žinoti, kada galite jų tikėtis. Jei kartu su savo internetine parduotuve siūlysite stebėjimo ir atsekimo paslaugą, tai sukels didesnį pasitikėjimą, o tai netiesiogiai užtikrins, kad užsienio klientas greičiau įsigis prekių iš jūsų parduotuvės.

Tvarumas

Be patikimumo, tvarumas taip pat yra svarbi pagrindinė užsakymo užsienyje vertybė. Jei dabar vartotojai renkasi nemokamą ir greitą pristatymą, ateityje tvaraus pristatymo galimybės bus dažniausias būdas vartotojams pristatyti siuntinį. Daugumoje Europos šalių daugiau nei 85 % vartotojų mano, kad pakuotes turėtų būti galima perdirbti, o daugiau nei 40 % teikia pirmenybę tvariam pristatymui. Podešimtiesmetųvartotojai paprasčiausiai manys, kad kiekvienas siuntinysyrasupakuotas tvariai .Todėl svarbu, kad pirkėjas žinotų, kiek CO2 išmeta jo siuntos ir grąžinamos prekės. Labai svarbu, kad savo tarptautiniams klientams taip pat turėtumėte gerą tvarų pasiūlymą, pavyzdžiui, CO2 neutralų sandėliavimą ir pristatymą. PostNL taip pat siūlo geras paslaugas: jų tarptautinis rūšiavimo centras IMEC yra visiškai neutralus CO2 atžvilgiu, be to, jie tiria ekologiško oro transporto galimybes siuntų gabenimui už Europos ribų.